tisdag 13 juli 2010

vad gör jag uppe nu?!

mm bra fråga..?!

Igår hände det inte så mycket, var bara hemma och tog det lugnt!
skrev CV, men de blev inte riktigt bra :P så anledningen varför jag är vaken nu skulle jag tro är för att jag ska sitta och skriva CV. sen måste jag små städa lite idag och typ klippa gräsmattan, fast om jag orkar haha.

Har iallafall märkt att ett CV gör man omöjligt klart på en dag.
det blir bäst om man lägger ner mycket tid på det, så nu har jag bestämt mig för att göra det, lika bra att göra ett riktigt bra första CV, så kan man använda det på nytt och bara förnya det sen :) om det skulle behövas.

Igår kväll gick jag hem till Anki, för att hon skulle kolla till mitt cv, och då kom sussie förbi också, vi hade mycket trevligt! Det var snällt av er att titta till mitt värdelösa cv hahaha. nä men vi satt och snackade och kollade på tv, mycket trevligt, kom hem typ när klockan var halv 12 . och somnade typ halv 1 för det var så jävla varmt hemma... så just därför fattar jag inte hur jag tog mig upp?

Nåja jag klagar inte hehe :P
Nu blir det att äta frukost sen sätta sig ner och börja skriva.

Byebye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar