onsdag 1 december 2010

HEY!

okej idag har jag varit i skolan, jag känner mig jätte duktig! :D
men dem som läser detta tycker väl inte det, dem tycker ju att det är en självklarhet! :p
men nåja, efter skolan så blev det stan med UNDERBARA BEA! <3
Gud vad jag har saknat denna person! Känner ingen som är så glad och sprallig som hon!


Jag och bea för 1 år sen

jag köpte den där tröjan som jag skulle köpa. men det blev inte en exakt sån, men ska lägga upp en bild :)

Imorgon har jag en jätte lång dag i skolan.. slutar halv 5, och det känns jätte jätte drygt.. men nåja man får se det ifrån ljusa sidan SNART ÄR DET JUL LOV!! :D



Det blev denna istället, men jag tycker den var snygg den med! :D eller hur?



En väldigt trött ida efter skolan..

Nu ska jag börja med maten!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar