måndag 14 mars 2011

14 mars

Hejhej!
Idag har det varit en bra dag, nu ikväll så hade jag tänkt att bara använda datorn till att göra bort lite uppgifter! Nu måste jag fan börja ta tag i detta, innan man har ännu fler rest!

Har gjort klart nästan hela svenska läsloggen.
sen när sussie kommer hit om hon nu kunde förstås så skulle hon ta med boken så jag kan göra klart det, sen ska hon hjälpa mig med en datakunskaps uppgift.
Sen hade jag tänkt att göra bort EU hemprovet har ingenaning om jag kan göra det nu.?! men filen ligger kvar så hade tänkt att göra den.

sen ska jag hoppa ner i sängen för detta lär fan ta hela kvällen hehe.
Imorgon har jag kort dag slutar 11.20 så då kommer mamma in till stan och hämtar mig sen ska vi fixa lite saker sen åker vi hem, och i morgon ska jag också göra bort lite uppgifter.
om ni undrar så har jag 11 st.. ja jag vet att det är skit mycket!! men nu ska dem bort!
Måste ju ligga lite förra alla andra om man ska få åka till Thailand i 1 månad hehe.

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar