onsdag 27 april 2011

MIN VÄN ÄR SÅ DUKTIG!

Hejhej bloggen först och främst så hade jag tänkt att skriva lite om min bästa vän som är sjukt duktigt! är sjukt stolt över henne! :D hon fick ju lixom MVG i svenska nationella B!!!! :D grattis vännen!! :D HURRA HURRA HURRA

------------------------------
Själv så suger jag i skolan haha.. nä men måste börja ta det seriöst för snart närmar sig sommarlovet och jag vill fan inte ha kvar uppgifter sen när man kommer tillbaka till skolan!
så nä ge mig alla en spark i rumpan nu så jag kommer igång!

Idag blev de inte att jag for.. alltså jag tror att jag är alldeles för bekväm måste skärpa mig, men isället så for jag hem till min sjuka vän sussie stackarn som har mått illa länge nu, så jag muntrade upp henne lite med att spela finns i sjön de var kul, sen gick vi till trekronor och åt lunch sen blev det att bege sig hem!

Ikväll blir det bara att sitta och chilla som vanligt. finns inte så mycket annat att göra hehe :p
Imorgon har jag bara 1 lektion börjar 8.30 - 9.40 sen ska jag hem och stor städa här hemma och börja på med krattningen!

Hare bra Ciao!



Mina nya solbrillor dock en mongo bild på mig åkte nämligen på packet hållaren på cykeln inte skönt fattar inte att man jämt gjorde de typ när man 13 år usch! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar