måndag 17 december 2012

ny vecka

nu är det en ny vecka. denna vecka har vi mycket att göra D ska skriva på faderskaps papperna imorgon sen ska vi in till stan och stor handla sen på torsdag ska vi till bvc och på fredag blir det jul middag hos mamma med hela familjen eftersom att mamma åker till finland i år och fira jul. lille man har börja bli stor! gud vad fort dem växer. våran lilla kille! nu pumpar jag ut mat åt honom eftersom att jag verkar vara svår sugen så lillen får äta så himmla länge! men nu blir han nöjd när jag pumpar ut åt honom. så allt grin som har varit på natten beror på att han aldrig blev riktigt mätt! trodde det berodde på att jag hade för lite mat men inte det! känns skönt. sen skönt för mig också så slipper jag sitta och amma i nästan 2 timmar.. nu har vi besök av daniels farmor. :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar