måndag 4 oktober 2010

Måndag

Godkväll, kom hem klockan 17 min över 5, dagen har varit bra, har haft mycket att göra, men har varit jätte trött idag.. på slutet av praktiken som kom Sussie förbi mycket trevligt!
När jag kom hem så gjorde jag middag för mannen i huset var trött han låg fan och sov när jag kom hem haha, men de är okej att vara trött på måndagar! det blev bara något enkelt till middag!

Sen nu sitter jag bara vid datorn och chillar, har kiss ungen min i famnen.
VÄRLDENS SÖTASTE, FINASTE OCH SNÄLLASTE KATT!

Har även fått min EGNA dator att fungera sådär, så nu framöver så kommer det bli mer bilder! :p

Haha, så här låg Linnea för några dagar sen, NORMAL KATT ?









Konstigt nog är hon inte ett dugg lik en helig birma.. vilket suger!!
men hon har nog en birma päls ;) de känns som de iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar