fredag 1 oktober 2010

Praktiken.

Sitter på Praktiken just nu, är ganska lugnt idag vilket är skönt! :)
Häggä är i hörnefors JUST NU!!
när jag har slutat så ska jag träffa henne, var grymt länge sen!
kommer bli super duper mysigt!

Ikväll har jag inga planer alls.. får se vad som blir.
själv så hoppas man på en lugn fredag kväll, men får se hur det blir med den saken :p

Igår satt även jag och daniel och kollade runt på olika badrum och kök!
Nu jävlar vill VI göra om det hemma!!
Hoppas att det bara blir SNART!

Försökte att blogga ifrån mobilen, men de gick inte alls som tänkt.. måste aktivera mitt google konto för de?! nåja, hade bara varit roligt att lägga in massa bilder på bloggen men men.
Efter som att jag sitter på IDAS jobb dator, så har jag tyvärr inga bilder
Men kanske lägger in i helgen! :P

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar