måndag 2 maj 2011

helgen

hej där helgen var helt perfekt enligt mig! fredagen blev som sagt bara lugnt efter som att daniel jobbade lördagen, sen när han kom hem så hade jag gjort middag till honom, sen tog vi oss en öl och bara surrade ett tag, vid 11 tiden kom det super mycket härligt folk hit, några vad redan då as packade men bara trevligt hehe. Sen drog vi vidare till idrotts huset, jätte kul att träffa massa andra människor, så ja kvällen var super förutom 2 saker. 1: det var en bög jävel som trodde att han var något och försökte sno min öl, helt seriöst så var han typ 30 haha nä men gammal iallafall så jag slog honom i ansiktet 3 gånger (rätt åt honom ingen jävlas med mig!!) 2: när jag och daniel skulle gå hem så höll vi fan på att frysa ihjäl trodde helt ärligt att vi skulle dö påvägen.. (När jag kom hem typ halv 5 på morgonen så gick jag och tog mig en varm dusch och sen gick jag och la mig)

Dagens planer är att dammsuga och torka alla golv, för de är typ öl fläckar överallt, sen ska jag börja putsa fönsterna.. Sen fortsätta att kratta..

Nu ringa mamma.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar