onsdag 25 maj 2011

Nu har jag fått tillbaka min dator! :D

Tjenare tjenare!
nu kommer jag säkert att blogga mer igen! :D
har nämligen fått tillbaka min dator.
håller på att diskdefragmentera den nu, och göra lite annat smått och gått, och jag hoppas att det blir en liten förändring! men de hade inte varit så dumt om det fanns någon där ute på andra sidan dator skärmen, som skulle vilja hjälpa lilla stackars mig.. :(
vill att den ska funka som den gjorde förut.. men men.
som sagt nu har jag en dator iallafall och de ska vi vara glada för! :D

Idag har jag gjort lite ärenden, sen när älsklingen kommer hem då ska vi lasta allt skräp och fara och kasta de på bränngropen!

annars blir det bara lugnt ikväll.

JO JUSTE! idag ringde jag till Solgården och hörde om dem behövde någon vikare, men dem trodde att jag menade sommar jobb.. så dem ba: nä du är lite sent ute.. sen berättade jag de för linn, och hon sa att det inte stämmde, eller jo när det gäller sommar jobb så JA, men inte om man ska jobba som vikarie, så linn skulle göra ett försök att prata med hennes chef! håll tummarna åt mig nu mina vänner! :D

Nä nog surrat. alltså schittttt vilket långt inlägg. nåja alltid lika trevligt, hare bra ciao!


Haha sliten svar JA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar