onsdag 17 augusti 2011

EN MASSA BABBEL!

Sitter här hemma och har tråkigt.. alltså jag måste ju säga att nu när jag har börjat jobba så kan jag bara inte fatta hur jag stod ut med att bara vara hemma dag in och dag ut? man blir ju rastlös!!
Idag har jag bara legat i soffan och kollar på serie kände att jag faktiskt behövde det. Men vid 4 tiden blir det att börja med middagen och idag kommer det faktiskt inte bli något speciellt. utan bara pommes och burgare.. tråkigt men det är gott de med ibland! Alltså tänk om man hade typ ungar och hela kittet då hade de varit fullt upp vid typ denna tid och massa saker skulle ha varit gjorda och klagomål om middagen. Hm ganska skönt ändå att det är bara jag och daniel (Än så länge) ;) nä fast en liten bebis hade man ju allt vilja ha..!

Ja som sagt så har jag lite tråkigt och skriver värsta konstiga inlägget men nåja nu ska jag ta och göra mig till en människa sitter i mjukiskläder.. måste ta och byta om och gå ut och kolla hur det går för tak läggarna.

Seee yaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar