måndag 22 augusti 2011

RUBRIK

Godmorgon världen. idag är det arbetsdag som gäller, känner mig både taggad men ändå inte. :) Men alltså inte så konstigt jag menar ingen är väl hur som helst taggad på jobb/skola.
förutom när man får lönen te.x ;)

Min helg har varit jätte bra! vi var ute i stugan hela helgen och hade det trevligt. tycker att det är guldvärt att dra ut dit, då får man vara för sig själv och samla upp sig för en ny vecka.
Tog tyvärr inga bilder, för jag lämnade kameran hemma. (pga vissa skäl).

nu ska jag avnjuta min kaffe och sen palla mig till tåget. alltså jag fattar inte varför tåget är så dyrt?! blir fan arg, men jag har kommit på en sak, det kan bara inte kosta 60 kr till nordmaling? från hörnefors, det går bara inte! Dem måste ju ta betalt från umeå till nordmaling.. Så nu ska jag säga hörnefors/nordmaling, tänker inte betala 60 kr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar