torsdag 8 september 2011

JAG ÄR DUKTIG

Har börjat att raka bort lite tovot på bosse, iallafall dem stora innan dem blir för hemsk.
känner mig jätte stolt, Första gången jag gjorde det och bosse låg bara helt stilla helt otroligt!
förut så har jag haft hjälp med detta av Jessica Ericsson, men känner att de är dags att lära sig själv. så imorgon blir det att åka in till stan och söka jobb och umgås med Bästa Jessica, sen ska jag möte upp häggä och åka hem till hörnefors och sen fortsätta att klippa bosse och umgås med häggä!
har saknat min bästa vän! kommer bli kul att umgås en hel jävla HELG!

nu ska jag kolla på robbinson sen blir det lyxfällan och sängen.

see yaa



I helgen blir det INGET SÅNT!
så nu vet alla att jag ska vara med min bästa vän häggä hela helgen och daniel ska jobba hela helgen. tack hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar