onsdag 28 september 2011

Många idéer just nu

Okej, det är så mycket jag vill göra när jag får min lön.
  • Klippa och färga mitt hår till ljusbrunt.
  • Köpa solkort.
  • Shoppa massa kläder&skor.
  • Köpa gardiner och nya blomkrukor.
  • Kanske gå och fixa naglarna, men jag vet att jag gör dem så fina själv.
  • Fixa om bloggdesignen tycker att den är skit tråkig och ful... (häggä) ;) ;) ;) help me
Ja, det är väl ungefär det jag känner för!
så jag får se vilken punkt det blir att jag börjar med.

Idag var jag hemma ifrån jobbet för jag kände mig inte alls pigg i morse, men nu känner jag mig pigg och glad! så imorgon blir det jobb. önska mig lycka till för igår (Tisdags) gick det INTE alls bra.. bhuhu



Gammal bild, men älskar mitt tjocka hår på denna bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar