måndag 14 maj 2012

En bra helg!

Det har varit en super bra helg. På fredagen var jag med häggä, vi såg film och pratade tog en natt promenad, sen var älsklingen hemma då blev det att hoppa ner i sängen. På lördagen blev det stan med, mamma, marcus, yngve och daniel. Sen blev det grillat hemma hos mamma, körde lite fyllskallar också, På söndagen blev det städning av hela huset, stan, tvättning, putsade alla fönster, tog fram ute möblerna det ända som är kvar nu är att jag ska ta bort en rabatt sen ta bort en hallonbuske.

Ikväll/natt är det jobb som gäller, känns ändå skönt. har varit ledig nu i 4 dagar så jag känner mig väldigt utvilad. Imorgon är jag ledig och då ska jag klippa mig, blir att klippa till axlarna, fan håret är ju snart ner till naveln så det blir skönt :)

Känner att det blir väldigt lite bloggande nu för tiden. Men det är så mycket som händer i mitt liv just nu så har inte tid att sitta framför datorn varje dag och skriva.

Måste lägga ut nya bilder på kattungarna också, dom bilderna som är ute var dom ju nästan nyfödda, nu har ögonen öppnat sig och dem verkar bli långhåriga. Sa först att jag bara skulle ge bort dem, men så blir det inte, för det är så många som bara säger att dem vill ha en, så känner att jag vill sätta en pris på dem istället så man vet vilka som verkligen är seriösa. Priset är 250kr, vet inte om det är för mycket, men jag anser att vill man verkligen ha en katt / vän för livet så är det inte mycket pengar. :) I värsta fall backar alla vänner så åker dem ut på blocket inge mer med det :) men det är mycket roligare om det är dem man känner eller vet vilka dem är som tar en. Nåja nu ska jag sluta babbla om det.

Ska gå över till mamma snart också och fika lite. sen måste jag packa min väska så det också är gjort.
Hoppas alla får en super bra dag, fast det hemska vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar