torsdag 24 maj 2012

Godmorgon.

Idag är det jätte härligt väder ute! äntligen börjar man få riktiga sommarkänslor. jag ska strax hoppa in i duschen sen fika något och gå över till mamma och se vad hon har för sig.

Igår var det min bästa dag på länge! :D jag och häggä hade det jätte kul/mysigt!
Vi satt ute på altanen och solade och surrade, sen bestämde vi oss för att gå och köpa glass. sen gick vi förbi gam skolan och hälsade på Ulrica och Erik jätte kul. Sen vandrade vi hem och då började jag göra middagen och häggä cyklade hem och skulle äta med sin kära far. Sen kom hon tillbaka och jag åt min middag ute på altanen alltså den känslan att kunna sitta ute och käka middag helt fantastisk Sen spelade vi lite kubb och jag vann ;) sen gick vi in och gosade med kisse bebisarna. alltså en heldag ute i det fina vädret och det var ju jätte varmt på altanen igår så gissa vad jag ska göra idag? Jo sitta ute och sola på altanen! :D



 Tjockisen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar