måndag 4 juni 2012

Gjorde de jag kunde

Har nu suttit en tväris och fixat bloggen.. Den ser ju inte alls lika fin ut måste jag säga.. Men detta får duga.. blir väl att göra om den nån gång framöver. Men nu är det ju lite roligare att gå in på den.

Okej, idag är jag JÄTTE JÄTTE JÄTTE JÄTTE nervös... ska strax hoppa in i duschen sen efter det ska jag cykla till Vårdcentralen för att göra en PDB som jag måste göra för blablabla. bara för säkerhetens skull. Sen efter det ska jag cykla hem och dö lite.. sen ta tåget mot Sjukhuset och möta upp daniel där. SEN SKA VI GÖRA VÅRT FÖRSTA ULTRALJUD!! alltså jag är så sjukt nervös så jag kommer ju svimma. jag hoppas och ber till gudarna att allt ser bra ut och att man kan gå ut därifrån med stolta steg! Men som sagt det får vi se då. Jag ber er alla att ha en tanke på mig idag kl: 11.00 TACK!

Nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska hinna med allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar