lördag 16 juni 2012

Godmorgon härliga lördag.

Har planterat lite blommor nu på morgonen och efter det så hoppade jag in i duschen och nu sitter jag med en ansiktsmask, har tänkt att ha en liten spa morgon för mig själv. Känner att det behövs var länge sen jag hade det. ska fixa mina naglar sen också. :)

Igår så solade jag är hemma i 1 timme ungefär med häggä, och jag måste säga att idag syns det, innan jag åkte till thailand så brände jag mig alltid och blev bara röd när jag som blev "brun" Men nu har man kvar grunden efter thailand så det syns att jag har blivit brunare bara sen igår. Sen har jag hört mycket att när man har så mycket hormoner under graviditeten så har man lättare att bli brun om man sitter ute och solar nu. Men vet inte om det bara är en myt men både men mamma och syrra blev brunare på sommaren när dem var med barn, så i år satsar jag på att försöka att bli så brun som möjligt. Är jätte fräscht tycker jag, man ser som mer frisk och pigg ut,  :)


Titta här till exempel man ser bikini strecken sen igår bara. :o såg det också i morse när jag klev upp. så jag tackar och bockar så mycket för det. Visst är man tjusig med en härlig ansiktsmask på morgonen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar