måndag 4 juni 2012

Världens bästa dag!

Dagen började med att jag cyklade till vårdcentralen och tog den där sprutan, sen cyklade man hem och åt lite frukost. Sen blev det stan, mötte upp älsklingen och åkte till BB för att att se lillbebisen! Alltså GUD vilken upplevelse!! det sjukaste jag har varit med om. helt underbart tänk att det är en liten bebis i min mage just nu, så himla mysigt! Är jätte jätte glad. det ända som var väldigt skumt var att min barnmorska måste verkligen ha räknat fel på BF hon sa den 28 okt men det är egentligen den 28 Nov. så jag är alltså bara i vecka 14.. väldigt lustigt. Nåja jag bryr mig inte, huvudsaken var att lillen mådde bra och att jag fick sen hon/han!

Ska tillbaka dit den 5/7 då får jag veta om det är en tjej eller en kille längtar verkligen! :D
Så nu har jag uppdaterat er lite granna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar