fredag 15 juni 2012

saknaden efter alla

alltså jag måste säga att jag saknar faktiskt alla vänner. Det känns som att efter att alla nära och kära fick reda på att jag är med barn så känner jag mig på något sätt utanför eller vad man ska säga. jag känner att jag bara ha några människor i mitt liv just nu. och dem jag har som mest är Häggä, Jessica Ericsson, Anki Och sofia falk. sen är det ingen annan som vet vad som händer i mitt liv. hur allt går eller vad som händer?

Jag menar förra året då det skulle bli midsommar så pratade alla med varandra och man hörde vad alla andra ska göra. i år bara för att jag inte kan dricka eller vad man ska säga så är det inte en jävel som har frågat vad jag själv ska göra. Tycker bara att det är jävligt konstigt.. Nåja skit samma nu är ju min midsommar redan planerad. Men tog som ett exempel.

Sen känner jag att jag har glidit ifrån en mycket bra vän pågrund av massa skit och små saker. jag hade gjort ett fel som jag bad om ursäkt om men ändå känns det inte som att allt är riktigt 100. har ringt flera gånger med aldrig att h*n har lyft på luren, är man upptagen skicka bara ett snabbt sms.

Kände bara att jag ville få ut allt eftersom att man aldrig prata med vissa personer och tänkte att har jag turen så kanske dem ser detta. Förstår självklart att alla har sitt med jobb och allt möjligt men ett litet sms skadar aldrig. inte ens jobbigt att skicka iväg ett. Själv orkar jag inte sitta och ringa och sms alla längre som man har fått göra vissa svarar ändå aldrig eller hör aldrig av sig ändå så.
Bara för att jag inte kan dricka så betyder det inte att jag inte vill göra samma saker som jag gjorde förut!! 

.Undra om man ska ta sig en liten kvälls promenad ;) är ju väldigt fint väder. skulle ha ringt häggä och hört vad hon har för sig för något!

1 kommentar:

  1. Jag är då värdelös på att ringa och surra med alla! men de vet du kanske redan :P Men du ska veta att du alltid kan ringa. för jag är asdålig på att ringa om de inte är nått speciellt jag vill. Fåtal gånger per år jag lyckas ringa bara för att snacka om allt och ingenting. :)

    SvaraRadera