fredag 8 juni 2012

Godmorgon.

Idag är det fredag, och min helg kommer att bestå av jobb jobb och jobb. 
men det är härligt får in stor slanten, så jag klagar fan inte. :D Idag blir det att städa lite här hemma och duscha sen cykla på affären och handla lite mat så man har på jobbet sen i eftermiddag.

Igår var häggä här och vi kollade på film. Sen blev det sängen vaknade till vid kl. 6 på morgonen av att daniel kom hem. Nu har han jobbat klart för denna vecka. han visste inte om det kanske skulle bli jobb för han i helgen också. men det får vi se om det blir.

annars händer det inte så mycket mer. Jo jag kanske skulle träffa Sussie sen idag, läste på hennes blogg att hon skulle in till stora stan först så får se vilken tid hon är hemma och om vi hinner ses men jag hoppas. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen. see yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar