torsdag 7 juni 2012

full fart här hemma.

Här hemma är det full fart på alla kattungar, det är massa lek hela dagarna, ibland blir men lite less, av allt klättrande och busande men det är självklart kul och mysigt. Nu har dem små liven kommit på att man kan klättra upp för gardinerna.. ingen höjdare enligt mig. men snart lär dom sig att inte vara där.

har vilat en stund idag 2 gånger faktiskt, känner att det verkligen behövs nu. tycker ju att min trötthet borde vara över. den är ju mycket bättre nu än vad den var förut då kunde jag inte ens hålla upp ögonen. Men fortfarande så är man trött. orkar inte vara vaken en hel dag iallafall. men det är bara normalt :)

Har pratat med min kära syster som bor i Göteborg. har pratat om barn och förlossning. Känns skönt att ha någon att fråga och prata med om det. Eftersom att det är en stor upplevelse och man är båda rädd men tycker samtidigt att det kommer va spännande. Känner att man vet lite om hur det kan tänkas vara. men sen är det ju olika från person till person. :)

Ikväll klockan 8 ska jag prata med syrrans barn via Skype sen vid klockan halv 9 åker D och jobbar natt. får se om häggä kommer förbi och kanske vill ha en film kväll. har tänkt att försöka vara vaken ett tag i natt så man sover länge imorgon så att man är pigg på jobbet. :) Känns skönt att det kommer rulla på igen har varit ledig väldigt länge nu. Och när man är ledig så gör man ändå inget.. alla andra jobbar och har sitt så då är det lika bra att jobba själv.

Detta blev ett väldigt långt inlägg. hade mycket att säga er. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar