söndag 10 juni 2012

Godmorgon

vaknade för ungefär 1 timme sen. Har suttit och pratat med linn på facebook, är ganska sugen på att åka till ö-vik idag och kolla lite i butiker och käka middag eller lunch där. Men får se om det blir att vi åker eller inte.

Jobbade ju fredag natt, då på kvällen ringer jouren till mig och frågar om jag kan jobba lördag morgon.. suck tänkte jag och ville verkligen inte göra det. men det var jävligt bra betalt så jag tänkte okej varför inte. Men kan säga att det är inget jag gör om. Att jobba 24 timmar var ingen höjdare.. satan så jobbigt speciellt när man hade jobbade natt och inte fick sova något alls typ.. Känner mig fortfarande små trött. Men man får se pengarna i det hela.

Så igår då när jag kom hem slutade ju jobbet klockan 4 så for vi till mamma min och hämtade sakerna vi hade fått. Var super söta bebiskläder. :) så tack så jätte mycket mamma!

Vi fick 2 bodysar, 1 pyjamas och sen ett bäddsätt man har i vagnen super gulligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar