lördag 7 juli 2012

Godmorgon

Har nyss fikat lite, snart bär det av till jobbet. :)
blir så less nu.. för alltså jag sover skit dåligt på nätterna. Ryggen värker och det ska fan ta 2 min att vända på sig.. Bebisen lever rövare i magen. Så är jävligt trött idag också. Det har börjat strama längst benen nu också. sena dragen börja komma, fötterna sväller och just nu fick jag halsbränna efter mackorna jag åt.
Men humöret är på topp ändå! ;)

Hoppas att denna arbetsdag blir lite mer lyckad ;)
så önska mig lycka till!

ska försöka att få upp en ny header här på bloggen. Men får se när häggä har tid och lust att hjälpa mig med det! :)

Igår åt vi middag hemma hos mamma fick träffa nicke och jennie och deras 4 veckor gamla bebis. Alltså man fick verkligen en stark längtan. hur ska jag klara av att vänta 4 månader till?! :o
vill också ha våran lilla kille här.

Nä nu ska jag väcka min chaufför, ;) går inga bussar förbi störmbäck på helgen, inte den tiden då jag måste vara på jobbet. Men det är tur att älsklingen kan ställa upp!

Hoppas alla får en super bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar