fredag 13 juli 2012

Vecka 21

Hej! Idag går jag in i vecka 21 och det känns helt otroligt. jag förstår inte vart alla veckor har tagit vägen. Men allt rullar på och går bra. Var till läkaren igår för att jag har haft så besvärligt i ryggen.. Och tydligen så är ryggen överbelastad och sen har jag en inflammation längst ner i ryggen. Fick en salva som jag skulle smörja med. Igår var det full fart inne i magen på mig. Han rörde sig hela hela dagen. Men det var bra för då när jag och älsklingen skulle gå och lägga oss då sov lillen i magen också, annars brukar han röra sig ganska mycket när man ska sova och de är bara jobbigt. annars så mår jag hur bra som helst. förutom att ryggen är överbelastad och höfterna klickar hela tiden när jag går. Har ännu inte fått något sug för något. vilken känns skönt om jag ska vara ärlig, men det är ändå spännande och se vad det är för något man får. magen har börjat bli jätte spänd är faktiskt ganska jobbigt när den blir jätte jätte hård och är uppsvullen samtidigt! brukar mest vara på kvällen den blir så.

Var verkligen kul för i förr går så pratade jag med Elina och de var inte igår man pratade med henne. var jätte kul att höra hur hennes graviditet har varit och är. :) Kul att dela med sig lite av vad man själv går igenom med någon som går igenom samma sak. Hoppas att vi kan ses någon dag snart!

Rummet är nästan helt färdigt nu och det känns jätte skönt!! Nu har vi renoverat jävligt mycket sen vi köpte detta hus. och mer ska det bli. igår kväll la jag och daniel upp en liten plan på vad som ska bli nästa projekt. Men det tänker jag inte säga för det blir så mycket prat bland vissa människor om hur vi har råd osv osv!
bara jobbigt. men som sagt det projektet är nog 6-12 mån bort. :)

Igår så satt jag och kollade runt på lite barn tyger och saker till bebisrummet. Är snart dags att börja köpa allt sånt och göra i ordning. är jobbigt och stå dem sista månaderna och göra sånt. då ska man vila upp sig.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och plocka bort lite här hemma. Danne boy sover fort farande och precis nu så kände jag hur lill killen började sin morgon med att röra på sig för fulla muggar.

Lägger upp bilder på rummet när det är helt färdigt och sen på hur garaget blev när vi målade det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar