tisdag 26 februari 2013

godmorgon

Imorse åkte jag och mamma och solade. Nu börjar det synas litegrann. När jag kom hem tog jag ut pepsi på en promenad. Nu har arvid ätit och nu väntar jag bara på att han ska somna så jag kan hoppa in i duschen och göra mig i ordning för dagen. Igår vikte jag hela garderoben. Jag förstår inte varför mqn inte bara kan hålla den städad.. tror jag ska ta och ränsa arvids garderob idag de är sååå mycket kläder i den som han inte kan ha. Idag är daniel hemma för att han jobbade till klockan 5 inatt tror han var hemma då. Stackarn helt slut. Så han lär nog sova ett tag idag tror jag. Men de är bra det så han är pigg sen. Nu ska jag ta och göra mina övningar. Det börjar ta sig. Längtar till våren har tänkt att börja jogga då! Nä plocka undan lite och träna sen hoppa in i duschen. :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar