onsdag 20 februari 2013

svårt att sova

Igår kväll hade jag jätte svårt för att somna var inte speciellt trött fast jag ändå var det. Lite jobbigt! Låg och vred och vände mig tusen gånger ungefär... sen nu vaknade jag halv 2 och nu är klockan halv 3 på natten.. hatar att inte kunna sova. Sen vill man ju vara pigg varje dag för lill killens skull. Nåja till sist somnar man väl!

Idag ska jag åka och sola med mamma förhoppningsvis blir det nu. Har ju tänkt åka flera gånger men då har inte mamma velat för hon har varit så förkyld. Sen måste jag på h&h hittade en jätte snygg blus på rean där jag hoppas bara att den är kvar!! Sen måste jag skicka ut alla inbjudningar till dopet också. Och börja planera allt. Börjar känna mig stressad och måste även ringa och höra runt hur mycket dem tar för att hyra en dopklänning!

Arvid har helt plötsligt börjat jollra hur mycket som helst! Jätte gulligt! När man sitter och pratar med någon man har på besök med så ska arvid alltid prata högre så himla gulligt! Man märker att han börjar allt mer vara med och ska synas och höras hur roligt som helst!! Kan inte fatta det att nästa vecka blir han hela 3 månader!! Vart har tiden tagit vägen helt sjukt!

Idag måsten som jag ta mig i kragen och gå en lång pw. Slarvade igår med både motion och kost. Inte bra! Nä måste lägga mig och försöka sova nu.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar