tisdag 3 december 2013

En lyckad födelsedag!

Godmorgon, har precis ätit frukost och ska strax ta och börja städa här hemma. Idag blir det att sätta upp julgranen hade jag tänkt kommer bli kul att se hur arvid reagerar på den ;) han kommer säkert lyckas riva ner den iallafall 2 gånger tror då jag. Sen ska jag ta och ringa runt till olika jobb och höra om det finns något!

I fredags fyllde arvid hela 1 år!! Och jag vill tacka alla ännu en gång som ringde och skrev grattis till honom! Hela fredagen var han super glad och fick massa paket. På lördagen hade vi kalas och det var jätte kul att så många kunde komma han fick så fina presenter tusen tack alla!! ♡

All fika och tårta som jag hade stått i 1 vecka och gjort blev lyckat. Tårtorna var verkligen något nytt kommer verkligen prova att göra dom sen också fast med en annan fyllning! Tack för tipset jessica! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar