torsdag 5 december 2013

gått tillbaka i bloggen

Har gått tillbaka lite i bloggen och kollar på inlägg jag skrev från november förra året, tycker det är skit kul att läsa hur man mådde och vad man hade för tankar kring förlossningen. är så jäkla glad att jag skrev det på bloggen. det var jätte mycket jag läste som jag inte ens kommer ihåg i dag!

När jag läste några inlägg då arvid var nyfödd så kände jag att man blev lite tårögd. tiden går alldeles för fort!! vill ha tillbaka den där mysiga tiden då man var inne i en bebis bubbla! läste till exempel att en morgon klev vi upp 1 på eftermiddagen?! ja menar jag är inte den personen som sover så länge frivilligt, jag är mer den där personen som kliver upp klockan 6-7 tiden för att hinna med allt på dagen och känna att man får ut så mycket som möjligt av den!

ja vilken resa detta första året har varit med arvid. helt underbart! ser fram emot alla andra år framöver med barn kalas, träningar, läxor allt som kommer komma, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar