onsdag 22 september 2010

HJÄLP!

Kan ingen något om att förstora profil bilden?! :o
blir fan tokig.. har säkert suttit och sökt på google men där fanns det bara om blogg.se
sen försökte jag förstå mig på still mallen.. men blogspot.com:s mall är ju så jävla värdelös..
blogg.se är mycket enklare.. nåja det ordnar sig säkert!

Idag har jag som sagt varit och praktiserat på blomster hörnan, gick mycket bra. =)
Nu ikväll blir det bara att ta det lugnt. är så jävla trött.. förstår inte varför, har inte direkt något att vara trött över..

Sen måste jag börja ta bilder och lägga ut!! blir tokig på mig själv :P
men har mitt photoshop på min dator, men MIN dator är typ trasig.. eller den går bara så jävla segt! och ingen jävel duger till att fixa det heller.. så då är det inge kul att lägga ut bilder. eftersom jag vill inte ha mina bilder på daniels dator. :p

Nä nu ska jag gå och mysa med min kiss unge och sen rengöra kattlådan, hade bra byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar