torsdag 9 september 2010

plugg..plugg..plugg..........



Det är as mycket i skolan just nu..
känner mig så jävla död i kroppen och hjärnan.. usch, i förr går så gjorde jag min svenska uppgift, och hade lagt ner mycket tid på den. sen när jag visar den i skolan så visar det sig att jag har gjort FEL oj vad kul... så nu idag när jag slutade åkte jag till mamma och drack kaffe och fick göra om allt, men nu är det gjort!

Sen har jag ytligare en svenska uppgift som jag fick idag som jag måste göra.. sen måste jag fixa en praktik plats ska ut på praktik vecka: 38, 39, 40, 41 alltså 4 VECKOR!! måste hitta ett bra ställe att vara på.

Sen har jag prov i samhällskunskap.. fast de provet ska jag göra hemma, eftersom att nästan alla i klassen iallafall cop 1 har praktik i 4 veckor så de är bara att sätta i gång att plugga om demokrati.. usch.

Nåja nu har jag surrat ut mig allt om skolan, annars så går allt bra och livet leker.
Ihelgen ska jag och daniel vara hemma och se film, bara ta det lugnt och de kan behövas efter denna vecka.

Ikväll blir det att göra svenska uppgiften och vika tvätt, sen SOVA!!


Hade bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar