onsdag 15 september 2010

å regnet de bara öser ner.

Sitter hemma i soffan nu och bara tar det lugnt. de var tänkt att jag skulle egentligen göra bort datakunskapen.. Det var 3 uppgifter har bara gjort bort 1, dem andra 2 fattar jag inte riktigt vad man ska göra? :o eller jag fattar eller jag vet inte.. nåja, ska vänta tills älsklingen kommer hem, han kanske vet hur jag ska göra ;)

Ikväll är det gympa, hade tänkt fara på de, men nu när jag har fått ännu mer uppgifter.. så vetefan om de blir av, vilket SUGER!

HAHA, vill ni veta en sak, jag blev medlem på devote.se tänkte flytta över min blogg dit, men alltså jag tyckte inte att det var riktigt bra.. jag trivs så bra med denna sidan :)

ringde även min älskade syster, hon skulle ju FÖR FAN RINGA UPP!! nu har det typ gått 15 min och hon har inte ringt upp, bra syrra? :P

Nåja, byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar