fredag 25 februari 2011

25 feb

hej!
idag har det inte hänt så mycket. har mått illa hela dagen och gör det fortfarande så det blev ingen praktik! hade tänkt att åka in till stan och umgås med kära jessica! men det blev inte heller, hade totalt NOLL ork! så det blev att vara hemma, har hjälpt mamma och städa lite smått bara, för idag får hon och yngve besök ifrån finland! mysigt. ska väl gå över dit och hälsa på alla, och se lill bebisen! hihi. Ikväll har jag ingenaning om vad jag och daniel ska hitta på?! kanske bara vara hemma och ta det lugnt, med tanken på att jag inte alls har mått bra idag..
funderar på att kanske äta god middag, tända ljus prata och kolla på tv/ film.
det låter som en väldigt bra plan!

Min plan igår då jag mådde bra var att jag och sussie kanske skulle dricka lite vin kväll, men nä då blir man dålig istället! Förlåt gumms!

I morse när jag klev upp så hade kiss ungen varit på TAPETERNA i vardagsrummet!!!!!
skit katt! blir så less, så nu blev daniel inte alls lika nöjd, måste få bort den dumma ovanan.
för jag menar tänk den dagen vi ska tapetsera om och sen gå kissen dit och river sönder?! :o
nähedu aldrig!

Nä, nu ska jag sluta babbla och gå och göra lite små saker här hemma innan älsklingen kommer hem!

-------
Igår var vi tjejer och åt på balder det var mycket trevligt / mysigt!
det tycker jag verkligen att vi ska göra om FLICKOR! :)

hare bra

/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar