måndag 28 februari 2011

28 feb

Hej!
det var ett tag sen hehe, har inte suttit så mycket vid datorn under helgen, på fredagen blev det att dricka nån öl med vännerna och bara snacka lite, mycket mysigt!
Lördagen gjorde jag och daniel inte alls mycket! tog det lugnt, vi bjöd mamma och yngve på fin middag. Söndag for vi hem till min bror och han tjej, för linn har fyllt år så då blev det tårta och massa annat gott!

Idag har jag tog städat hela huset!
sen gick jag och mamma på trekronor och åt lunch mycket gott!
sen åkte vi inte till stan för att hämta älsklingen han har gjort illa sig på jobbet.. han har stukat foten eller fått en spricka tycker synd om honom! :( så nu blir han nog hemma resten av veckan.

Veckans planer: typ ingeting! gå i skola och längta efter LOV!!
är så trött på alla läxor nu.. nog för att jag inte alltid gör dem man ska göra hihi (a)

Nä nu ska jag kolla på tv, och pyssla om älsklingen.

hare bra

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar