tisdag 15 februari 2011

katt ungar?!

Hej kära blogg!
nä men jag har inte hunnit blogga på ett tag nu, det har varit så mycket!
jag börjar och berätta att nu ska jag och daniel sälja skotern och bilen och köpa en combi bil istället, bra att ha den dan det blir ungar haha :)

Sen nu idag blev jag lite orolig.. tror att min lilla bebis katt är med kattungar?..
men inte säkert än, det behöver inte vara så, för det är svårt att säga om man inte gör ett ultraljud.
men vi får väl se här fram över, hon vill inte att jag ska vara och pilla hon på magen just nu iallafall.

Ikväll ska jag bara vara hemma och läsa lite på internet och se om jag kan hitta någon intressant fakta om kattungar, hehe. vill iallafall vara förberedd ja menar om hon inte är med kattungar NU så kommer hon att vara det i sommar så lika bra att lära sig och förbereda sig!

just nu har jag väl inte så mycket mer roligt att berätta..
till helgen blir det att kanske åka på bio om inte blir det väl att åka till daniels pappa och kanske se någon film eller så.

Hare bra ciao! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar