fredag 17 juni 2011

Fredag

Hej hej bloggen!

Idag har det varit en bra dag, har inte direkt suttit stilla något mycket.
först cyklade jag med mamma hem till mormor då fikade vi där, sen for vi till affären och handlade lite mat. sen blev det att åka hem till mamma och sitta ute och dricka kaffe. sen runt 1 tiden fort jag hem och städade hela huset! :D nu är det jätte rent och fint! sen gjorde jag middag och det blev kyckling filé med pommes och kantarell sås!

Igår blev det att fira Emiley för hon tog studenten!!!! :D
grattis ännu en gång!

sen for vi hem och "firade Emiley själva" blev lite för mycket alkohol för vissa men inte för mig! :)

ikväll blir det film och sen ska jag sitta och redigera bilderna sen hennes student och den lilla festen vi hade här hemma.

see yaaa.

Här är i alla fall en bild på Emiley


Haha såg nu att hon typ blundade på denna bild! ;) skit samma kommer fler och bättre sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar