tisdag 21 juni 2011

Utvilad

Godmorgon!

Idag är jag uppe med tuppen, blev en väldigt tidig kväll igår för min del, men skönt att vara utvilad!

Nu har jag tänkt att ta mig en morgon promenad kanske, sen hoppa in i duschen och göra mig fräsch! Sen blir det att åka in till stan och söka lite jobb&kolla om jag hittar något fint. Gör jag inte det så kommer de att suga.. för alla jävla kläder som jag har hemma är jag sjukt less på.. så vill verkligen ha något nytt!

Juste nu börjar altanen att närma sig klar! dem sa att den är klar innan midsommar! jippie
Alltså idag börjar dem lägga golvet, inte dumt!

haha har sett att många tycker att dessies låt är ett skämt.. själv så tycker jag fan inte det.
folk kan ju inte acceptera att den är bra.. så patetiskt! Har lyssnat på den as mycket nu och tycker att det absolut inte är något fel på den!

"Gör bättre själv ni som sitter och klagar.."

Nu blir det duschen hare bra xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar