onsdag 22 juni 2011

uppdatering

Hejhej, mia kom förbi här och kollade till linnea och hon är inte med kattungar och hon har inte fött ute heller, och det känns skönt att veta! men hon är fortfarande hängig, vet inte om det bara är för att hon har varit ute i nästan 1 dygn men jag ska avvakta i 3 dagar och blir hon inte bättre ska jag ringa till veterinären och rådfråga och tycker han att jag ska komma in med henne då ska jag skaffa en försäkring sen blir det att åka in med henne. Men hoppas att det inte är så allvarligt hon äter och dricker i alla fall! imorgon ska jag åka och köpa avmasknings medel till henne och bosse.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Ikväll blir det bara att kolla på tv och ta det lugnt.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar