tisdag 5 juli 2011

Haha alltså jag är sämst!

Har inte kunnat blogga för att jag inte har kunnat tagit mig in på bloggen?!
sen nu satte jag mig och tänkte fixa detta då ser jag att jag är inloggad på Google.. och ja fråga mig inte jag har ingenaning om jag vad gör inloggad där. så jag loggade ut mig där i från och sen loggade jag in mig på bloggen och KOLLA det funkar! :D eftersom att när man loggar in på blogspot så är det via ett Google konto typ. nåja skit samma allt funkar nu igen så händer det sen också så vet jag ju varför! ;) För sist då detta inte funkade då avinstallerade jag Firefox och sen installerade jag om det.. haha så jävla korkad jag är.. undra om man kanske ska ta och bli blondin?! vad säger ni om det? ;) är fan sugen nåja..

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har det varit en skit full dag! alltså jag klev upp typ klockan 6 på morgonen och började städa, var klar halv 9, hoppade in i duschen och fräschade till mig, fikade och gick över till mamma på en kopp kaffe, åkte in till stan och köpte massa saker. Åkte hem och började koka potatis eftersom att vi skulle äta hemma gjord Pytt i Panna! mums! sen när jag hade gjort de var jag helt död.. vilade ungefär en halv timme gjorde färdigt maten efter maten gick jag ut och fyllde igen potatis källaren som vi har här på våran gård. tack gode gud att den äntligen är borta nu! :D och nu har jag nyss tagit på mig mys kläder och funderar på att sätta mig och kolla på lite serier.

Jävlar vilket långt inlägg. men de gillar vi eller? hare bra puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar