söndag 3 juli 2011

Helgen

Hallloooo, helgen har varit bra! på fredagen så for jag och daniel hem till hans morbror och surrade och drack kaffe. sen i lördags så blev det att åka in till stan och köpa lite blommor och blomlådor och lite jord. Sen bjöd vi pappa på middag och drack öl! sen på kvällen åkte jag och daniel hem till hans syrra och satt där och surrade och sen blev det krogen. For på five fanns inte så mycket annat som var öppet.. Måste då säga att five sög!!! usch inte alls min grej.. kände mig typ jätte gammal när jag var där inne, dock så var man ju lika gamla som alla som var där typ. men ändå. är nog lite för mogen för att vara där. usch för mycket FJORTISAR!

Nåja det var en trevlig helg! ikväll blir det bara att ta det lugnt! :)
ska nog ta och läsa ikväll!

peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar