tisdag 19 juli 2011

Japp

Många har sagt åt mig att uppdatera mera, men nu på slutet så blev allt bara skit!
det blev mycket klagomål om ditt och datt.. så jag bestämde mig för att låta bloggen vara ett tag. men nu känner jag bara så här att detta är min blogg. Mitt liv! jag skriver inte här för eran skull?!
jag skriver i denna blogg för min egen skull! men det är jätte roligt när folk läser den förutom dem som ska klaga och påpeka saker.. det behöver ni inte göra jag sköter mitt själv!

Sådär nu har jag sagt mitt och dem som inte tänker ge sig behöver inte fortsätta att läsa denna blogg!
-----------------------------------------------

Idag var det planerat att jag skulle börja måla garage väggen ute. men då var det dåligt väder i morse och nu är takläggarna här och tar bort dem gamla tegelpannerna så jag får vänta tills dem är färdiga, för det flyger bara bitar, vill ju inte att det ska fara in i färgen.
Så nu hade jag tänkt att städa och göra fint här hemma. sen blir det att måla!

Har kanske skaffat mig ett helg jobb i helgen jobbade jag på restaurangen i Hörnefors så vi får väl se vad dem tycker om mig? hoppas att jag får jobba där så man kan tjäna slanten, fast a det var ju inte sådär jätte bra lön... Men har kanske ett till jobb på G så får se vart det blir! :)
Sen vecka 31 åker nog jag och älsklingen till min syster i Göteborg 1 vecka men bara kanske än. så vi får se. men jag hoppas iallafall!! :D

hare bra //I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar