måndag 27 augusti 2012

Måndag

Hej! Idag har jag varit med mamma till Nordmaling hon var hos frissan och gjorde sig höst fin! känner att jag också skulle vilja göra mig det!! skulle vilja gå till frissan och sen fixa mina naglar.. Man kanske ska boka tid till det. hade varit kul. man känner sig inte alltid så fin när man är stor som ett hus och det blir inte bättre av att alla människor man träffar ute i Hörnefors tror att man ska ha tvillingar?! jag säger det igen DET ÄR BARA EN BEBIS! Nu när man bara är hemma varje dag, så funderar jag på att kanske börja blogga lite mer igen. La ju ner det där för ett tag men känner ändå att detta är som en del av mig, jag gillar att skriva av mig lite ibland.

I helgen har daniel jobbat hela helgen. men som tur är så kom Sofia förbi på fredagen och åt middag med mig, blev tacos. sen surrade vi och kollade på tv, sen åkte hon iväg en sväng och då kom Linda förbi en gammal barndomskompis, hur trevligt som helst sen kom sofia tillbaka och var social. På lördagen hände det inte så mycket.. daniel jobbade och jag satt hemma och tog det lugnt. blev tidigt kväll när han kom hem. Söndagen fick jag besök av Linda igen vi surrade om allt möjligt. hur trevligt som helst. Sen kom Sofia och Anki förbi och höll mig sällskap.

Är verkligen jätte jätte kul när det kommer folk på besök. uppskattar det verkligen till 1000%!!
så tack tjejer för att ni gjorde min helg! :D

Nu ska jag kolla lite på tv sen blir det sängen har Barnmorskan imorgon kl. 08.30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar