fredag 31 augusti 2012

Fredag

Hej, igår var det föräldragrupp och det gick jätte bra, var kul att träffa dem andra kände inte igen någon förutom en person. Tyckte de var lite hemskt när man skulle välja en bild och berätta om sig själv utifrån den jag menar hur lätt är de då? fanns inga bra bilder men det gick. :)

Igår åkte jag och daniel in till stan för att prata med en kille om köket. Så nu lutar det lite mer till att det kanske blir att göra det ändå. men vi får se nästa vecka.

Nu på morgonen har jag städat lite ska snart ta och fortsätta med det måste bara få vila lite. Blir jobbigt att springa runt hela tiden. Funderar på att kanske ta mig en liten snigel promenad när jag är färdig med städningen sen hoppa in i duschen och sen ligga framför tv resten av dagen. Vilket jag verkligen känner för att göra idag! har varit mycket att göra hela veckan. tror denna dagen är den ända som man riktigt får lata sig på. I helgen ska jag och älskling nog hålla på med garderobsdörrarna så dem blir klar också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar