lördag 25 augusti 2012

Vecka 27 uppdatering

Okej nu har man alltså gått in i vecka 27. och jag säger det igen tiden går så sjukt fort! Alltså det kommer bara smälla till så är lill killen här. Nåja nu går jag in i den tredje och sista tremestern vilket känns hur overkligt som helst. och jag har läst och hört att det är den jobbigaste (självklart behöver det inte vara så för alla) Men jag måste säga att jag sover skit dåligt på nätterna.. ligger hur obekvämt som helst.. har halsbränna hela tiden.. svårt att äta.. kan inte gå ut på långpromenader eller gå fort eftersom att då får jag sammandragningar.. Lill killen våran har börjat sträcka på sig inne i magen och det är oerhört jobbigt när han gör det för hela magen förflyttar sig och allt blir jätte spänt! men det som är mysigt är att man känner en hand eller en fot. Orken är på 0 vissa dagar och andra dagar är den på 10. så det är väldigt upp och ner. Men självklart så är allt ändå helt fantastiskt på något sätt!! Nu på tisdag har jag ett besök hos barnmorskan så blir spännande att se hur allt ser ut. hoppas jag ligger bra till på kurvan! hon klagade lite på att jag hade gått upp 7 kilo.. kändes ju inte sådär jätte roligt ja menar dem som går upp 15 kilo då? Eller som min mamma totalt 22 kilo? :o Nä jag tycker inte de var okej att klaga på det, men det är väl så, dem klagar mer bara för att man redan är stor? Men jag bryr mig inte. :)

Nä nu ska jag gå och få lite gjort här hemma. Undra vad man ska hitta på idag då? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar