tisdag 4 september 2012

Tisdag

Godmorgon!
I morse klev jag upp kl. 06.00 vaknade till sen gick jag över till mamma och sen tog vi en härlig morgon promenad! Känner mig sjukt glad fick inga sammandragningar alls!! gick i 40 minuter nu blir det att börja gå mån-tors hade jag tänkt. måste få upp kondisen lite innan förlossningen. :) sen nu när jag äntligen kan gå utan att få ont och måste ligga i soffan en hel dag efter att man har varit ute och gått. nä så jag är super glad, har känt mig väldigt lat och äcklig när jag inte har kunnat röra mig så mycket. man känner verkligen hur dåligt kroppen mår. men tackar gud för att det är över och att jag kan börja gå normala promenader igen! :)
När vi kom tillbaka efter morgon promenaden blev det frukost. sen dammsög jag och städade här hemma.
Ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för dagen. Kl: 13.00 ska jag till vårdcentralen sen efter det blir det hem och sova en stund sen ta bussen in till stan kl. 15.00 och möta upp daniel. då blir det att hämta offerten på köket. :)

Ja så de är vad jag har hunnit gjort och ska göra.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar