måndag 24 september 2012

För ett år sen

Har suttit och kollat igenom bilder ifrån slutet av förra året. Blev lite små chockad när jag såg denna bild.? inte kan jag påstå att jag är tjock här? visst lite mullig men vafan. Denna bild togs för exakt ett år sen :o när jag hade på mig denna mysiga tröja förra veckan så var det mest magen som syntes, men inte så konstigt haha! konstigt hade det ju annars varit ;) Men jag sa till daniel en kväll att jag minns fan inte hur jag såg ut utan denna gravid mage. och här har jag bilden. :p

Kan också säga att tröjan på denna bilden sitter inte sådär pösigt och fint just nu, kan inte förstå att man glömmer till och med hur ens vardagskläder satt på en innan jag blev gravid. Konstigt ändå.

Blir kul när lillen är här sen. och tänkt alla kläder jag kan ha sen som ligger i min garderob?!
Nu ska jag kolla vidare på lite bilder, väldigt kul att kolla igenom massa bilder :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar