torsdag 13 september 2012

Torsdag

Veckan den bara springer iväg. har hänt mycket för min del. :) i måndags så fyllde min bror år så hjälpte linn med att göra en smörgås tårta, som blev super god!! Tisdag blev det stan gjorde en synundersökning och beställde nya glasögon dem jag har idag är så fula tycker jag och jätte repiga men kanske det viktigaste av allt så är det helt fel styrka på mina gamla. har börjat se mycket sämre så tur är ju då att man får nya om 7 till 10 arbetsdagar. Igår blev det bara en lugn dag hemma, fick lite papper iväg skickade till försäkringskassan vilket känns hur skönt som helst! Sen flyttade jag över alla pengar till min nya bank. :) Idag har jag inte gjort så mycket mest tagit det lugnt har gjort lite fint på framsidan köpte vita ljung och satt i alla krukor och ställde fram ljuslyktan och gjorde fint ska lägga upp bilder på det sen. :) har även pratat med Elina idag och fått höra hur det är med lill tjejen och såklart hon och mattias. Är så glada för deras skull!! :D kan knappt vänta nu tills det är min och daniels tur.

Nä nu ska jag fortsätta att göra middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar