onsdag 19 september 2012

Uppdatering v.30 + 6

Igår var jag hos barnmorskan och alla prover visade jätte bra. Vilket känns väldigt skönt. Tycker att han inte är lika mycket aktiv i magen längre men det beror nog också på att han är större nu. Det är så roligt för på ultraljudet så visade det sig att de var en liten pojke! Men min barnmorska tror inte att det är någon pojke.. Hon tror att det är en liten flicka eftersom att han har så höga hjärtljud. Men jag tror fortfarande att de är en pojke ja. ;) Men ska ju göra ett sista ultraljud nu den 1 okt så då får vi se. :) Imorgon går jag in i vecka 31, så detta är en uppdatering för vecka 30. Måste fara på apoteket idag och hämta ut medicin har urinvägsinfektion... Känns ju jävligt drygt måste jag säga.. Men det är bara att käka tabletterna sen hoppas på att det inte kommer tillbaka. eftersom att får du det under graviditeten så kommer det oftast tillbaka det. De brukar vara svårt att bota det då man är gravid. Men vet inte om de är skitsnack heller. Man ska ju inte tro på allt man hör. Har börja få stickningar i benen och fötterna också.. Det beror på att jag har så mycket vätska i kroppen. Och det ser man till och med att jag har.. ser ju fan ut som en flodhäst.. Halsbrännan den kommer och går. men tycker ändå att det har varit extra mycket under v.30.
Jo, nu har han lagt till sig i magen också!! han har ju legat tvärs över magen.. vilket inte har varit någon höjdare eftersom att det blir så svårt att andas då..Men nu ligger han precis som han ska. till och med med huvudet neråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar