söndag 9 september 2012

Godmorgon

Då var denna helg över. Idag har vi söndag och det innebär tvätt och mysdag!
Vaknade halv 7 i morse av att lill killen sparkade så fruktansvärt hårt inne i magen. Men man börjar bli van nu att man blir väckt. Idag känner jag mig inte på topp.. har varit små snuvig och haft lite hosta hela veckan, Men idag känns det värre. har tungt att andas för att lill killen ligger så högt upp och sen när jag är små tät i nästan gör ju inte det hela så mycket bättre. Igår blev det stan med daniel och pappa, var väldigt kul att göra något med pappa. eftersom det inte är så ofta man varken ses eller hittar på saker att göra. Men pappa han stor shoppade i går han! ;) blev en rakapparat och en kabel till tv och förstärkaren sen säger han: kan vi inte gå in på comfort och kolla lite. självklart säger vi och efter att ha varit där inne i ungefär 40 min så slår pappa till på en ny soffa. hur fin som helst kommer passa jätte bra nere i hans bio rum. :)

Nä nu ska jag ta och ringa mamma sen börja tvätta.
Ska göra en ny uppdatering om vilken vecka jag är i osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar