torsdag 10 januari 2013

fin besök

Idag blev det en promenix med vagnen på affären och handlade till sill tårtan jag skulle göra till middag. Men då hade jag glömt att köpa brödet?!! Hur kunde jag glömma de?? Nåja får bli att göra sill tårtan imorgon. Men påvägen hem så ringde elina och ville komma förbi så hon och nova var här hela dagen super trevligt! Sen nu ikväll har jag plockat bort julen har bara julgranen kvar och 2 sovrum att byta gardiner i, det känns super skönt! Imorgon blir det en morgon promenad och sen göra sill tårtan och städa sen kanske jessica kommer förbi en sväng :) nu ska jag ta och lägga mig i sängen.

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

  1. Åhh jag som hade tänkt höra av mig om att komma till dig idag, men då kom jag på så mycket jag behövde göra. plocka bort julen bland annat!

    SvaraRadera