torsdag 10 januari 2013

underbara arvid

Alltså arvid är världens bästa lilla kille! Han är så snäll bara äter och sover och leker på dagarna! Vi tog in hans spjälsäng i vårat rum i söndags (han har sovit i vagnen förut och i våran säng) och han sover i den utan problem. Jag behöver bara lägga ner honom i den så somnar han helt själv. Jag vet ju inte om alla små barn kanske gör så. Men jag tycker att det känns väldigt skönt att bara lägga ner honom och själv också gå och lägga mig. Nu vaknade han halv 12 då blev det blöjbyte och mat och sen ett till blöjbyte nu ligger han i sin säng och har så himla kul och ligger och pratar för fullt! Och går jag dit för att titta till honom så skiner han upp som en solstråle och sprattlar som bara den. Snacka om glad kille! Han har börjat le nu också. Han gjorde sitt första leende den 5/1. Nu ska jag lägga mig och sova så man är pigg imorgon. Har bara två rum kvar att byta gardiner i sen åker granen bort i morgon också! Godnatt :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar